مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: مانور پدافند غیرعامل با مشارکت سازمان آتش نشانی اهواز برگزار شد.

ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مانور پدافند غیر عامل با مشارکت سازمان آتش نشانی اهواز، شرکت گاز استان خوزستان و مدیریت بحران استانداری خوزستان در ۱۵ کیلومتری جاده اهواز- اندیمشک برگزار شد.

او افزود: این مانوربا هدف بالا بردن میزان آمادگی نیرو‌های عملیاتی در مقابله با حوادث برگزار شد همچنین باید نیرو‌های عملیاتی جهت مهار حوادث در هر زمان و مکان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

قنبری بیان داشت: این مانور با آتش سوزی و آتش گرفتن احتمالی مخازن و سیلندر‌های گاز مایع آغاز شد که آتش نشانان بلافاصله به سه گروه تقسیم شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: یک گروه اقدام به خاموش کردن سیلندر‌های گاز مایع کردند و گروه دیگر نیز با خودروی فوماتیک و دیگر خودرو‌ها با خنک کردن مخزن ۶۰۰ تنی گاز از انفجار آن جلوگیری کردند.

این مقام مسئول گفت: این مانور جهت ارزیابی، هماهنگی و سرعت عمل نیرو‌های عملیاتی سازمان در مقابله با مهار حوادث برگزار شد.

انتهای پیام/م

افزایش سرعت عمل نیرو های عملیاتی در مواجهه با حوادث

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.